Share | .

The Griefers Weekend #5 - 2015/04/25 - Free Map

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AuthorMessage
Deadshoot Daiquiri
Deadshoot Daiquiri

Location (Country) : ESP Emblem : Shootguns Main System : PS3 Main Map : Farm Main Job : Reviver
PostSubject: The Griefers Weekend #5 - 2015/04/25 - Free MapTue 21 Apr - 22:43

First topic message reminder :

The GW#5 will be the LAST & FINAL with the 8 best teams from the 4 past GW.

Try to defend your map and your host with the same rules as the previous GW, with the most competitive teams.

The last BATTLE of these GW will start Saturday April 25th at 21:00 CEST.

Only Final Brackett: Saturday (Quarters and Semifinals)
                            Sunday (Final)

Check http://www.cabronesgrief.com/ to see rankings with the 8 best teams, new regulation & deadlines!

http://www.cabronesgrief.com/#!the-griefers-weekends-free-map/c1a0l

Back to top Go down
View user profile

AuthorMessage
Deadshoot Daiquiri
Deadshoot Daiquiri

Location (Country) : GBR Emblem : Skull Main System : PS3 Main Map : Cell Block Main Job : Reviver
PostSubject: Re: The Griefers Weekend #5 - 2015/04/25 - Free MapSun 26 Apr - 23:54

Team Skeptic (4) Double Blockade (2)
Back to top Go down
View user profile
Deadshoot Daiquiri
Deadshoot Daiquiri

Location (Country) : BEL Emblem : Skull Main System : PS3 Main Map : Borough Main Job : Griefer
PostSubject: Re: The Griefers Weekend #5 - 2015/04/25 - Free MapSun 26 Apr - 23:58

.servimg.com/view/19134930/16][/url] What do this mean Hobnob?
Back to top Go down
View user profile
Deadshoot Daiquiri
Deadshoot Daiquiri

Location (Country) : FRA Emblem : Shootguns Main System : PS3 Main Map : Town Main Job : Griefer
PostSubject: Re: The Griefers Weekend #5 - 2015/04/25 - Free MapSun 26 Apr - 23:59

Bien joué les mecs, vous avez gérez je vois tout de même, avec la revanche prise sur les Kush Squad 2 jours après cette défaite 5/4. On ira voir les parties en Studio cette semaine !
Bien joué aussi la Double malgré cette défaite en finale ! Wink
Back to top Go down
View user profile
Deadshoot Daiquiri
Deadshoot Daiquiri

Location (Country) : FRA Emblem : Shootguns Main System : PS3 Main Map : Town Main Job : Griefer
PostSubject: Re: The Griefers Weekend #5 - 2015/04/25 - Free MapMon 27 Apr - 0:02

Il n'a rien dit de mal Hobnob sur ta capture? Shocked
Il te conseille de ne pas tricher car tu sera prit par le fait.
Effectivement, vous aviez eu la connexion 3 fois et eux 2 fois, la connexion de la 6ème partie était bien pour eux. Je ne vois pas ce que tu leur réclamais.
Back to top Go down
View user profile
Deadshoot Daiquiri
Deadshoot Daiquiri

Location (Country) : BEL Emblem : Skull Main System : PS3 Main Map : Borough Main Job : Griefer
PostSubject: Re: The Griefers Weekend #5 - 2015/04/25 - Free MapMon 27 Apr - 0:11

Ben on ete pas con pour commencer avec la co .
Et comme cete 2-0 on a laisser LA co a eu , cete a nous normalement
Back to top Go down
View user profile
Deadshoot Daiquiri
Deadshoot Daiquiri

PostSubject: Re: The Griefers Weekend #5 - 2015/04/25 - Free MapMon 27 Apr - 0:14

Sa n a rien avoir avec combien de fois qu'on l a pris plus que.
Mes bon. On a pu les battres on ete 4H a atteindre et j ete fatigue quand je jouais donc on ete légèrement plus fort .
Back to top Go down
View user profile
Deadshoot Daiquiri
Deadshoot Daiquiri

PostSubject: Re: The Griefers Weekend #5 - 2015/04/25 - Free MapMon 27 Apr - 0:16

En mai sa va ce reprendre les Griefers week-ends?
Je propose la semaine après le 1v1 Free Map Tourney.
Back to top Go down
View user profile
Deadshoot Daiquiri
Deadshoot Daiquiri

PostSubject: Re: The Griefers Weekend #5 - 2015/04/25 - Free MapMon 27 Apr - 0:18

Mdr jvais me prendre par le fait .et mdr j l ai réclame pas cs eu qui réclame Hobnob ils ont attendue 2H sur Hobnob ces guiches en plus ils ete déjà 4 .
Back to top Go down
View user profile
Deadshoot Daiquiri
Deadshoot Daiquiri

Location (Country) : GBR Emblem : Skull Main System : PS3 Main Map : Cell Block Main Job : Reviver
PostSubject: Re: The Griefers Weekend #5 - 2015/04/25 - Free MapMon 27 Apr - 0:22

Apolo, he means that you tried cheating by trying to host the 6th game on your host when we only hosted 2 & you hosted 3..
Back to top Go down
View user profile
Deadshoot Daiquiri
Deadshoot Daiquiri

PostSubject: Re: The Griefers Weekend #5 - 2015/04/25 - Free MapMon 27 Apr - 0:25

Kaiser can you open registrations for the 2v2 tournament bro?
Back to top Go down
View user profile
Deadshoot Daiquiri
Deadshoot Daiquiri

PostSubject: Re: The Griefers Weekend #5 - 2015/04/25 - Free MapMon 27 Apr - 0:27

I even cheated wtf
Back to top Go down
View user profile
Deadshoot Daiquiri
Deadshoot Daiquiri

Location (Country) : ESP Emblem : Shootguns Main System : PS3 Main Map : Farm Main Job : Reviver
PostSubject: Re: The Griefers Weekend #5 - 2015/04/25 - Free MapMon 27 Apr - 0:27

Dayzh wrote:
Kaiser can you open registrations for the 2v2 tournament bro?
Check my last msg in this topic.

http://www.absolute-grief.net/t650p30-big-cabrones-grief-tournaments#18131
Back to top Go down
View user profile
Deadshoot Daiquiri
Deadshoot Daiquiri

PostSubject: Re: The Griefers Weekend #5 - 2015/04/25 - Free MapMon 27 Apr - 0:29

Ohh, but can there be like a friendly 2v2 tournament like next week saturday or something, a saturday/sunday tourny?
Back to top Go down
View user profile
Deadshoot Daiquiri
Deadshoot Daiquiri

PostSubject: Re: The Griefers Weekend #5 - 2015/04/25 - Free MapMon 27 Apr - 0:34

Je crois que personne comprend qui qui prendrais la prochaine co mes bon . je peux vous dire que cete a nous la co légèrement . et aussi la victoire. On été fatiguée donc cete sa leur stratégie, pour nous faire attendre 4H waaw on a vie nous aussi mes tu sais quoi la prochaine fois si on est 4 et il y a pas Tritex je peux dire pareille on veut Tritex . J en ai marre les gens en perso ditent que c est a nous la co et les organisateurs ditent ces t a eu. On s fait tjrs piéger en si NN. Aussie hier contre les Kush Squad OIL_QC_KUSH_420 a camper 1m au fr sur unité et JMARLEY et Kaiser ont rien dit mes on a comme même gagner.
Back to top Go down
View user profile
Deadshoot Daiquiri
Deadshoot Daiquiri

PostSubject: Re: The Griefers Weekend #5 - 2015/04/25 - Free MapMon 27 Apr - 0:35

no lol, yoplix me and jmarley need a little break.  Razz
Back to top Go down
View user profile
Deadshoot Daiquiri
Deadshoot Daiquiri

PostSubject: Re: The Griefers Weekend #5 - 2015/04/25 - Free MapMon 27 Apr - 0:36

Ces comme que les BIG ont quelque chose contre nous mes bon
Back to top Go down
View user profile
Deadshoot Daiquiri
Deadshoot Daiquiri

PostSubject: Re: The Griefers Weekend #5 - 2015/04/25 - Free MapMon 27 Apr - 0:37

Redo the GW1 in 2weeks
Back to top Go down
View user profile
Deadshoot Daiquiri
Deadshoot Daiquiri

PostSubject: Re: The Griefers Weekend #5 - 2015/04/25 - Free MapMon 27 Apr - 0:45

iNFiNiTE-_-GaMER wrote:
I go to find new team MY TEAM BIG FUCKING NOOBS so noob I ALWAS NEED TO CARY MY Garbitch team and i alwas git killed by my team

Ohhh lol. CRAYOLA & Viciousrsrt are noobs now? why?  Razz
But, it's true, you cannot save your team every time like the past Friday, it's was already an amazing performance !

Also, fact to play with US players, like QOADRI had played with EU players can be an advantage (connexion), but also an disadvantage (time for practices, etc..). Wink  You would be probably better with European players like your past Suicide Squad / Team Grief Bros. Anyways, I really didn't like this thing to mixe EU/US players to form teams and have advantage with the connexion (BKN Team, JIZZZ team and your yeam). Play with players from your own location lol !!

About your suggestion to join us, I form teams only where all the players can talk together (same language), so sorry. European Blockade was just an idea not realized during the SGS and Spanish Blockade is now ended with the retreat of Dachevi.
Back to top Go down
View user profile
Deadshoot Daiquiri
Deadshoot Daiquiri

PostSubject: Re: The Griefers Weekend #5 - 2015/04/25 - Free MapMon 27 Apr - 0:47

Congrat SK team for your first victory !
You won the last and the most important GW ! Wink
Back to top Go down
View user profile
Deadshoot Daiquiri
Deadshoot Daiquiri

PostSubject: Re: The Griefers Weekend #5 - 2015/04/25 - Free MapMon 27 Apr - 1:12

P4RK0Z_AP0L0 wrote:
Je crois que personne comprend qui qui prendrais la prochaine co mes bon . je peux vous dire que cete a nous la co légèrement . et aussi la victoire. On été fatiguée donc cete sa leur stratégie, pour nous faire attendre 4H waaw on a vie nous aussi mes tu sais quoi la prochaine fois si on est 4 et il y a pas Tritex je peux dire pareille on veut Tritex . J en ai marre les gens en perso ditent que c est a nous la co et les organisateurs ditent ces t a eu. On s fait tjrs piéger en si NN. Aussie hier contre les Kush Squad OIL_QC_KUSH_420 a camper 1m au fr sur unité et JMARLEY et Kaiser ont rien dit mes on a comme même gagner.

Vous étiez déjà pas obligé de jouer ce soir car le délai était dépassé (22h), vous auriez pu remettre ça à plus tard. Va vérifier les délais sur le site de Kaiser (18h/22h). C'est dommage d'avoir jouer donc si vous etiez plus chaud. Mais maintenant c'est joué !

J'ai l'impression que tu t'embrouilles avec cette règle sur la connexion et l'avantage perdant. Observe bien, Kaiser a fait le résumé des connexions sur la page précédente. Le seul cas où l'on héberge deux fois consécutivement, c'est seulement quand l'adversaire a hébergé la première partie, et qu'il a la possibilité de gagner le match sur la dernière partie. Pour ne pas qu'il puisse gagner le match en ayant hébergé une partie de plus, en prend l'habitude de laisse la co à l'adversaire. Donc vous n'aviez pas à héberger la 4ème partie, même si vous perdiez 3/0 car c'est déjà vous qui aviez hébergé la 1ère partie et n'on l'adversaire.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content

PostSubject: Re: The Griefers Weekend #5 - 2015/04/25 - Free Map

Back to top Go down

The Griefers Weekend #5 - 2015/04/25 - Free Map

View previous topic View next topic Back to top 
Page 4 of 8Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next