Share | .

Abusive Spraying / Shooting

View previous topic View next topic Go down 

Should we ban the Abusive Spraying?
Yes
0%
 0% [ 0 ]
No
100%
 100% [ 4 ]
Total Votes : 4

AuthorMessage
Deadshoot Daiquiri
Deadshoot Daiquiri

Location (Country) : FRA Emblem : Shootguns Main System : PS3 Main Map : Town Main Job : Griefer
PostSubject: Abusive Spraying / ShootingMon 13 Feb - 7:48

As the Abusive Pub, many players ask in the lobby to don't spray.
Should we ban the Abusive Spraying in the tournaments, like the camping?

[Only admins are allowed to see this link]
Back to top Go down
View user profile
Mule Kick
Mule Kick

Location (Country) : USA Emblem : Shootguns Main System : PS3 Main Map : Town Main Job : Reviver
PostSubject: Re: Abusive Spraying / ShootingMon 20 Feb - 17:46

My opinion is that if people don't like being sprayed or pub blocked then they shouldn't play grief. Spraying is part of the game and easy to escape if you know how.. and pub blocking is just simply blocking a doorway or a window (Top of bar in town). All these things are easy to escape or avoid, too many people complain. Using YY is not the only way to grief somebody and all these other ways of griefing somebody should not be banned.
Back to top Go down
View user profile
PhD Flopper
PhD Flopper

Location (Country) : FRA Emblem : Shootguns Main System : PS3 Main Map : Cell Block Main Job : Reviver
PostSubject: Re: Abusive Spraying / ShootingTue 21 Feb - 12:35

Ya rien de plus rageant que de se faire mitrailler en custom et en mourir, apres ca reste de la custom donc faut jouer propre, par contre en tournoi ca fait partie du jeu donc a mon avis il ne faut pas bannir le mitraillage.

CellBlock Style
Back to top Go down
View user profile
Deadshoot Daiquiri
Deadshoot Daiquiri

Location (Country) : FRA Emblem : Shootguns Main System : PS3 Main Map : Town Main Job : Griefer
PostSubject: Re: Abusive Spraying / ShootingThu 23 Feb - 20:25

GuitarLegend-RB wrote:
My opinion is that if people don't like being sprayed or pub blocked then they shouldn't play grief. Spraying is part of the game and easy to escape if you know how.. and pub blocking is just simply blocking a doorway or a window (Top of bar in town). All these things are easy to escape or avoid, too many people complain. Using YY is not the only way to grief somebody and all these other ways of griefing somebody should not be banned.

++++++

Back to top Go down
View user profile
Deadshoot Daiquiri
Deadshoot Daiquiri

PostSubject: Re: Abusive Spraying / ShootingThu 23 Feb - 20:37

Slt inco, merci de ton com.

Bon, personnellement, je trouve que c'est une restriction de trop même en custom... Avec toutes les restrictions que l'on s'impose déjà !  Rolling Eyes

Comme sous-entends Guitar, rien ne plus simple que d'attendre que le mec vide son chargeur pour le contrer quand il a fini de mitrailler. C'est pas équivalent à la campe, où il y a désavantage clair.
En faisant ça, on banni de la custom le combat éloigné on ne mettant plus qu'en avant le combat rapproché....
J'en connait plus que ça repousse que ça n'attire...

Y'en a toujours qui trouveront le moyen de râler pour quelque chose :
- Ah ça ne fait que courrir....
- Ah vous m'avez bloqué à deux, ça ne se fait pas...(dédicasse à KHRONIC...)
- Ah tu lances des grenandes pour pas prendre la réa,
- Ah vous bloquez le masto,
- Ah tu m'a fait du L1..., etc...  Razz  Razz

Mais bon, Il semblerai que cette règle soit déjà définitivement acquise pour la custom. Razz

Donc, dès que l'on met Ferme ou Unité (je parle même pas de Quartier), ça rale.
Et si on joue pas en corps à corps en YY sur Ville (vue que tout le reste est interdit), ça rale aussi. Razz Razz

Back to top Go down
View user profile
Sponsored content

PostSubject: Re: Abusive Spraying / Shooting

Back to top Go down

Abusive Spraying / Shooting

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1